Borstkankervereniging NL, is er voor mensen die met borstkanker te maken hebben. Om te zorgen dat zij toegang krijgen tot goede zorg. Om hun vragen te beantwoorden en om ze te steunen.
Borstkankervereniging NL
BVN vindt het belangrijk om er voor haar leden te zijn, on- en offline. De vereniging is niet bang om zichzelf opnieuw uit te vinden en doet regelmatig onderzoek naar hoe zij nog meer van waarde kan zijn voor mensen die te maken krijgen met kanker en oncologische zorgprofessionals.
De vereniging merkt dat mensen zich tegenwoordig minder lang binden aan een organisatie. We onderzoeken de komende maanden wat hier de oorzaak van is en hoe we langdurige betrokkenheid bij de vereniging kunnen vergroten.
Door de corona pandemie is de samenwerking met en aanwezigheid in ziekenhuizen teruggedrongen. Het streven is om in minimaal 50% van de zorglocaties fysiek vertegenwoordigd te zijn en een grotere brand awareness bij de zorgprofessionals. Uit het lopende onderzoek moet naar voren komen wat de ideale vorm is van deze samenwerking en op welke locaties gestart zal gaan worden.
Groeiend Succes is de komende maanden bij deze onderzoeken betrokken als projectleider.
Dit wil ik ook!
Ben je geïnspireerd geraakt door het groeiende succes van BVN? Gun jij jouw organisatie een eigen succesverhaal?
Resultaten
Naar aanleiding van kwantitatief en kwalitatief veldonderzoek onder de verschillende doelgroepen, zijn we in staat geweest om verschillende profielen op te stellen. Met deze profielen kunnen we de content nog beter af te stemmen op de doelgroepen die BVN wil bereiken. Niet alleen de inhoud van de content, maar ook de kanalen waarop we dit doen, de momenten waarop we dit doen en de intensiteit zijn nu afgestemd op onze doelgroepen.
De resultaten laten steeds betere cijfers zien. Zo is de gemiddelde openrate van de nieuwsbrief gestegen, is er veel meer interactie op de nieuwsbrief, is het bereik onder zorgverleners aanzienlijk gegroeid, blijft het bereik op de social media kanalen groeien en laat de conversie op de website een stijgende lijn zien. De zichtbaarheid in de media groeit en heeft ook een positieve bijdrage op deze resultaten.
BVN in de media
Voorbeelden van publicaties die ik voor Borstkankervereniging Nederland heb kunnen bewerkstelligen:
Zorgkrant
Borstkankervereniging Nederland lanceert op 27 juni 2024 officieel het platform uitgezaaideborstkanker.nl. De informatie en tools helpen patiënten en hun naasten om te leren leven met de vaak ongeneeslijke ziekte.
RTL
Borstkankervereniging NL zou graag zien dat het bevolkingsonderzoek borstkanker wordt doorontwikkeld. Daarom is ze een petitie gestart waarin ze oproept vrouwen te informeren als ze dicht borstweefsel hebben.
Linda
Dicht weefsel maakt het moeilijker om borstkanker in een vroeg stadium op te sporen met de huidige methode, een mammografie. Beginnende tumoren kunnen wél opgespoord worden met een MRI-scan.
Ja, ik wil ook groeiend succes
Super! Plan dan een gratis online inspiratiesessie in van 30 minuten. We sparren over waar jullie staan, jullie ambities en bepalen of we elkaar vaker willen zien #firstdates.