Nieuwsgierig naar hoe ik je kan helpen? Enkele manieren waarop ik je kan helpen, heb ik hier voor je op een rij gezet. Kun je niet vinden wat je zoekt, neem dan contact met mij op.
Marketing- en Communicatieplan
Je naamsbekendheid vergroten, gericht je doelgroep bereiken, nieuwe vrijwilligers en leden aantrekken, online fondsenwerven… waarom kost het zoveel moeite? Je ervaart dat het lastig is om online op te vallen.
Dat moet succesvoller kunnen, toch?
Dat kan zeker!
Inspiratiesessie
Je wilt niets liever dan de trend doorbreken en leren wat jullie anders kunnen doen om jullie zichtbaarheid, uitstraling en effectiviteit te vergroten. In een persoonlijk gesprek onderzoeken we samen waar jullie organisatie nu staat. Welke doelen jullie willen bereiken. En wat ervoor nodig is om deze resultaten te behalen voor groeiend succes.
Incidentele sparringpartner
Stel je voor dat je een strategische sparringpartner hebt die jouw visie begrijpt en jouw doelen deelt.
Hoe zou dat voelen?
Wat als die persoon een bron van inspiratie is, altijd klaar om je te voorzien van nieuwe inzichten en je te helpen jouw ideeën vorm te geven? Je ziet het al voor je, niet waar?
Zelfstudie
Club van Groeiend Succes
In onze e-mailupdate lees je EXCLUSIEVE content, lees je nog voor de publicatie het eerstvolgende waardevolle artikel. De updates staan vol met praktische tips en toepasbare informatie, die je vandaag nog kunt gebruiken. Om jullie zichtbaarheid en impact te vergroten, (meer)fondsen en vrijwilligers te werven etc. Kom ook bij de Club van Groeiend Succes!
Non-Profit Bieb
Twee keer per maand lees je een kakelvers blog hier op deze website. De thema’s van de blogs zijn divers. Van fondsenwerving tot marketing en van relatiebeheer tot cyber security. Bedoelt om je te informeren én te inspireren om nog meer uit jouw organisatie te halen. Benieuwd wat er in de bieb te vinden is? Snuffel dan gerust even door de ‘boeken, er zit ongetwijfeld iets voor je tussen.
Doelgroep Analyse tool
Je doelgroepen zijn de basis voor álles in jouw organisatie. Tenminste, dat zouden ze moeten zijn. Het door en door kennen van jouw doelgroepen zorgt ervoor dat je weet hoe je hen kunt bereiken. Met welke boodschap en aan welke diensten zij behoefte hebben. Hoe goed ken jij jouw doelgroepen? Doe de test en vul, waar nodig, jouw doelgroepanalyse aan.