Boek een
inspiratiesessie

Hi Wereldverbeteraar,

Het is jouw missie om met jouw organisatie impact te maken en de wereld elke dag mooier te maken dan je hem hebt aangetroffen. Jullie zijn dé expert in jullie vakgebied en hebben al mooie resultaten weten te behalen. Ondanks dit beginsucces, wil het maar niet lukken om de organisatie en jullie impact te laten groeien. Je ziet de problematiek om je heen groeien. Ook al heb je een duidelijke missie en visie, slaag je er tot op heden niet in om de impact van jullie organisatie te vergroten.

De urgentie van de problematiek en jouw frustratie zijn met de dag meer voelbaar. De noodzaak om jullie impact te vergroten is hoog. Je hebt wellicht al dure bureaus ingehuurd om onderzoeken uit te voeren en rapporten te schrijven met adviezen over hoe het anders kan. Extra betaald personeel aangetrokken. Veel geld gestoken in advertentie campagnes… En ondanks al deze acties loop je nog steeds aan tegen:

  • Jullie doelgroep is nog steeds onvoldoende op de hoogte van jullie bestaan
  • Fondsenwerving is moeilijk en nog regelmatig onsuccesvol
  • (Nieuwe) activiteiten leveren niet de gewenste resultaten op
  • Het lukt niet tot nauwelijks om zonder betaalde advertenties in beeld te komen bij jouw doelgroep
  • Jullie worden nog altijd onvoldoende gezien als expert, waardoor samenwerkingen met de juiste partijen moeilijk van de grond komen
  • Na alle inspanningen kampen jullie nog steeds met een te kort aan vrijwilligers
  • Er wordt een hoop tijd en geld gestoken in online activiteiten, maar het levert nog veelte weinig op

Jullie hebben het verschil wat jullie willen en zouden kunnen maken, nog niet behaald. Desondanks geloof je nog altijd in de potentie van jouw organisatie. Je beseft dat jullie de kennis en expertise in huis hebben om een positieve impact te hebben op de levens van honderden, misschien zelfs wel duizenden mensen/dieren. Daarom wil je niets liever dan de trend doorbreken en leren wat jullie anders kunnen doen om jullie zichtbaarheid, uitstraling en effectiviteit te vergroten. In een persoonlijk strategiegesprek onderzoek ik graag samen met jou waar jullie nu staan, wat jullie einddoel is en wat er nodig is om die te behalen.

In deze sessie staan de ambities en doelen van jouw organisatie centraal. We brengen samen in kaart waar jullie nu staan. Wat jullie capaciteit is. Welke doelstellingen jullie willen behalen en wat er voor nodig is om deze werkelijkheid te laten worden.

Na deze inspiratiesessie met mij weet je:

  • Op welke vlakken binnen jouw organisatie voordeel behaalt kan worden
  • Welke kanalen jouw aandacht verdienen om jouw doelgroep te bereiken
  • Op welke manier(en) jullie conversie verhoogt kan worden
  • De zaken die de grootste prioriteit hebben om nu mee aan de slag te gaan

Wanneer je actief met deze adviezen aan de slag gaat, zul je de volgende resultaten zien:

  • De zichtbaarheid van jouw organisatie wordt groter
  • Jullie positionering verbetert doordat jullie meer deskundigheid uitstralen
  • Het bereik vergroot, waardoor jullie naamsbekendheid groeit
  • Aangaan van samenwerkingen gaat makkelijker
  • Het werven van fondsen gaat makkelijker

Dit alles resulteert in meer impact door jouw organisatie.

Over Shanna

Groeiend Succes is opgericht door Shanna, product uit een echte ondernemersfamilie, om de impact van non-profit organisaties te vergroten zodat de wereld steeds mooier wordt!

Zichtbaar zijn, fondsenwerven, gasten/leden/vrijwilligers aantrekken… waarom kost het je zoveel moeite? Je ervaart dat het lastig is om op te vallen. Om bedrijven en vrijwilligers in voldoende mate aan je te binden. Dat moet succesvoller kunnen, toch?

Door de vele, langere reizen die ik heb gemaakt realiseerde ik mij hoeveel wij op elkaar lijken en tegelijkertijd hoe weinig we, over het algemeen genomen, over elkaar weten. Ik vroeg mij af hoe dit komt en hoe we hier verandering ik kunnen brengen.

Na de studie commerciële economie stak mijn fascinatie voor het menselijk brein de kop op (pun intended) en ben ik mij verder gaan verdiepen in de werking van onze hersenen. De kennis die ik door de jaren heen heb opgedaan heeft mij veel inzichten gegeven over het menselijk gedrag en antwoord gegeven op vragen die ik had. Wetenschappelijk is bewezen dat veel van ons gedrag nog altijd wordt gestuurd door ons oerbrein. Wanneer deze kennis wordt toepast op de processen binnen organisaties, kunnen de klantbeleving en -reis verder worden geoptimaliseerd. Marketing én communicatie worden ingezet om gewenst gedrag te bevorderen en zo de impact op de maatschappij worden vergroot.

Met Groeiend Succes delen wij onze kennis en ervaring zodat jouw zichtbaarheid, fondsenwerving en het aantrekken van gasten, leden en vrijwilligers succesvoller worden. Want alleen zo kun jij de impact maken die de wereld zo hard nodig heeft.

Ben jij klaar voor Groeiend Succes?

Shanna

Ervaringen van anderen

groeiend succes

Ouafae Karimi

Linda (Met Gemak In Het Nieuws)

Review Groeiend Succes

Anita Schimmel (Stichting Bratelle)

Dit is iets voor jou(w organisatie) wanneer:

  • Er al een goede basis is gelegd met een duidelijk en waardevol aanbod;
  • Je de boodschap en het belang van jouw organisatie helder over weet te brengen;
  • Je beperkte nog maar impact maakt met jouw organisatie;
  • Je de potentie die in jouw organisatie zit om veel meer impact te kunnen maken optimaal wilt benutten;
  • Je bereidt en in de gelegenheid bent om structureel tijd, energie en geld te investeren in de verdere ontwikkeling van de organisatie;
  • Je vindt dat het lang genoeg heeft geduurd en dat het nu echt tijd is om serieuze stappen te gaan maken;
  • Je open staat voor nieuwe ideeën, een andere aanpak en wilt leren hoe je jouw organisatie naar een volgend niveau kunt brengen.

Dit is niet voor jou(w organisatie) wanneer:

  • Je de naamsbekendheid van je organisatie wilt vergroten, maar in plaats van te leren hoe je dit kunt doen, zoek je iemand die dit voor je bewerkstelligd;
  • Je geen capaciteit hebt om de taken die uitgevoerd moeten worden op te pakken;
  • Je naar een groter bereik door betere zichtbaarheid verlangt, maar geen geld wilt investeren om dit doel te behalen;
  • Je jouw organisatie wilt positioneren als de expert binnen jouw vakgebied, maar iedereen is te druk met de dagelijkse bezigheden om hier tijd voor vrij te maken;
  • Je van mening bent al een goed plan te hebben. Zoekt iemand die jouw plan gaat uitvoeren en staat niet open voor adviezen van een expert.

Praktische informatie:

  • Investering: tijdelijk € 0,- (normaal € 197,-)
  • Duur: maximaal 30 minuten. Mocht je meer vragen hebben na dit strategiegesprek van max. 30 minuten, kun je een vervolggesprek inplannen
  • Hoe: Microsoft Teams (Je hebt geen account nodig en we kunnen naast videobellen onze schermen met elkaar delen)
  • Wanneer: op afspraak (Je plant hem hieronder meteen in)

Ja, ik wil!

Tijdens dit gesprek maken we kennis, bespreken we waar je tegenaan loopt, delen we onze eerste inzichten met je en kijken we of er een match is voor een samenwerking.