Booster Program
Fondsenwerving online, je doelgroepen gericht bereiken, je naamsbekendheid vergroten… waarom kost het je zoveel moeite? Je ervaart dat het lastig is om online op te vallen. Dat moet succesvoller kunnen, toch?
Dat kan zeker!
Na wat je net hebt gelezen ben je ongetwijfeld op zoek naar een vlag om uit te hangen. En in je hoofd galmt het nu waarschijnlijk ‘Waarom weet ik dit nu pas?!’
Heel begrijpelijk. Wacht nog heel even met een gat in de lucht springen, want ik zet graag enkele voor en nadelen van deze sponsorship voor je op een rij. Met dit sponsorship kun jij*:
Voordelen
Nadelen
Hopelijk ben je nog steeds zo enthousiast. Want ondanks enkele nadelen biedt het sponsorship je goede kansen om mooie, waardevolle resultaten te behalen. Zodat jij de bekendheid en impact van jouw organisatie kunt vergroten.
Ik zal je in het kort vertellen hoe het proces er vanaf hier uit kan zien:
Stap 01) Registratie en aanvragen van het sponsorship
Stap 02) Opstellen van een strategisch en praktisch plan met focus op het bepalen van doelstellingen, doelgroepen, opbouw en inhoud van de advertenties, marketing funnel en de klantreis.
Stap 03) Opstarten en inrichten advertentie account
Stap 04) Starten van de campagnes
Stap 05) Evalueren en optimaliseren campagnes
“Hoe kan ik je hierbij helpen?”
Je hebt drie opties:
Optie 1)
Je weet nu dat de mogelijkheid bestaat en doet alles zelf.
Optie 2)
Je doet een deel zelf.
Bijvoorbeeld: Je vraagt zelf het sponsorship aan en regelt de administratie erom heen. Het opzetten en beheren van de campagne(s) doe ik voor je.
Optie 3)
Je wilt dat het tot in de puntjes is geregeld en besteed het gehele proces aan mij uit.
Of je nu wel of niet de juiste capaciteit in huis hebt, het sponsorship biedt mooie kansen voor jouw organisatie. Wil je hulp om het meeste uit het sponsorship te halen en een persoonlijk voorstel ontvangen op basis van jouw organisatie en haar doelen? Of wil je nog even sparren om te kijken hoe dit sponsorship past in jullie plannen?
Mijn certificeringen






Plan dan meteen een afspraak met mij in via mijn agenda!