Fondsenwerving online

Booster Program

Fondsenwerving online, je doelgroepen gericht bereiken, je naamsbekendheid vergroten… waarom kost het je zoveel moeite? Je ervaart dat het lastig is om online op te vallen. Dat moet succesvoller kunnen, toch?

Dat kan zeker!

Na wat je net hebt gelezen ben je ongetwijfeld op zoek naar een vlag om uit te hangen. En in je hoofd galmt het nu waarschijnlijk ‘Waarom weet ik dit nu pas?!’
Heel begrijpelijk. Wacht nog heel even met een gat in de lucht springen, want ik zet graag enkele voor en nadelen van deze sponsorship voor je op een rij. Met dit sponsorship kun jij*:

Voordelen

  • gratis tot $ 120.000 per jaar aan sponsoring in natura krijgen
  • de naamsbekendheid en zichtbaarheid van jouw organisatie vergroten
  • toegang krijgen tot nieuwe doelgroepen en zo jullie bereik vergroten
  • jouw boodschap verspreiden via advertenties naast relevante zoekopdrachten
  • campagne(s) opzetten die leiden tot hogere conversies in de vorm van meer donaties en aanmeldingen
  • nieuwe inzichten krijgen in jouw doelgroep (demografie en gedrag)

Nadelen

  • Het opzetten / beheren en optimaliseren van de campagnes vraagt om tijd en expertise
  • Google stelt strenge eisen aan de campagnes
  • Reguliere betaalde advertenties krijgen voorrang
  • Het sponsorship biedt je beperkte functionaliteit. Diverse functies zoals vertoning bij Google Partners of andere Google platformen en remarketing die het reguliere Google Search Ads programma biedt zijn niet toegankelijk

Hopelijk ben je nog steeds zo enthousiast. Want ondanks enkele nadelen biedt het sponsorship je goede kansen om mooie, waardevolle resultaten te behalen. Zodat jij de bekendheid en impact van jouw organisatie kunt vergroten.

 

Ik zal je in het kort vertellen hoe het proces er vanaf hier uit kan zien:

Stap  01) Registratie en aanvragen van het sponsorship

Stap 02) Opstellen van een strategisch en praktisch plan met focus op het bepalen van doelstellingen, doelgroepen, opbouw en inhoud van de advertenties, marketing funnel en de klantreis.

Stap 03) Opstarten en inrichten advertentie account

Stap 04) Starten van de campagnes

Stap 05) Evalueren en optimaliseren campagnes

“Hoe kan ik je hierbij helpen?”

 

Je hebt drie opties:

Optie 1)

Je weet nu dat de mogelijkheid bestaat en doet alles zelf.

Optie 2)

Je doet een deel zelf.

Bijvoorbeeld: Je vraagt zelf het sponsorship aan en regelt de administratie erom heen. Het opzetten en beheren van de campagne(s) doe ik voor je.

Optie 3)

Je wilt dat het tot in de puntjes is geregeld en besteed het gehele proces aan mij uit.

Of je nu wel of niet de juiste capaciteit in huis hebt, het sponsorship biedt mooie kansen voor jouw organisatie. Wil je hulp om het meeste uit het sponsorship te halen en een persoonlijk voorstel ontvangen op basis van jouw organisatie en haar doelen? Of wil je nog even sparren om te kijken hoe dit sponsorship past in jullie plannen?

Mijn certificeringen

Fondsenwerving online
Fondsenwerving online
Fondsenwerving online
Fondsenwerving online
Fondsenwerving online
Fondsenwerving online

Plan dan meteen een afspraak met mij in via mijn agenda!